Hmmm....kanskje det blir ny scooter på meg i 2016 da
Ja, det forventes jo at Cat kommer med en ny 800 motor da.
Hæ? har du bilder av den utgaven?Får tro de klarer å få ut noen "trail safe" hk ekstra fra denne nye motoren, dagens 800 ligger jo på rundt 138hk ut fra eska.. Det er fort mer enn 10hk bak sine konkurrenter på markedet i dag. Var forøvrig å kikket på "scandinavian beast" utgaven hos forhandler her om dagen, og likte det jeg så der. Har rimelig stor tro på at det å ta det beste av pro/assault vil være en god mix for våre forhold her på berget. Om ski-doo går konkurs i nærmeste fremtid, så vil denne bli vurdert opp mot boondocker...
Å fytti... likte scooteren, men fargen er definitivt valgt av en tidligere ski-doo ansatt.
Spørst om Polaris har annsatt Ski Doo's fargevelger. Tror ikkje Ski Doo har ansatt en på like stort budsjett igjenÅ fytti... likte scooteren, men fargen er definitivt valgt av en tidligere ski-doo ansatt.
Helt enig der, og jeg ser at enkelte kataloger(sist scooter Norge) oppgir AC til 160hk, og Ski-doo til 163,9hk. Ingen av disse to sistnevnte kommer hit med den programvaren i alle fall..! Ski-doo sine skandinavia modeller er stemplet 108kw, 148hk på tunellen, og det er DET den yter. Har selv vært med på å bremse AC flere ganger med forskjellig programvare, uten å være i nærheten av 160hk.Bedre om polaris fortsetter å oppgi beskjedneog mer realistiske hk tall, en om kundene skal fortsette å betale hkavgift på fantasi-hestene som konkurrentene oppgir.
Har ikke studert vognkortet, så hva er i såfall "vognkortet " nå om dagen? Den overtakelsen du får i posten etter nykjøp hvor du får vite hva du faktisk har kjøpt? Husker ikke eksakte tall men mener skidoo opplyste 156 hk på 800 etec og den er reelt ca 10 hk mindre. Hva er vitsen om de på toppen av alt innrømmer løgnen når den registreres? Blir galt å bare skyte brp,ac gjør jo samme tullet, er bare latterlig om det du sier stemmer ; at kjøpere får et fantasi tall, det reelle kommer i posten etter kjøp.Om du sjekker vognkort på snøscootere så står det ikkje det hk antallet de reklamerer med.
Hva de reklamerer med og hva du betaler avgift for er to forskjellige ting. Avgift kommer av faktiske tekniske data, ikkje reklame. Så du får som regel det du betaler i avgift for.
Sjekk på høgre side av tunnellen din, står kW oppført der. Samme som står i vognkort.Har ikke studert vognkortet, så hva er i såfall "vognkortet " nå om dagen? Den overtakelsen du får i posten etter nykjøp hvor du får vite hva du faktisk har kjøpt? Husker ikke eksakte tall men mener skidoo opplyste 156 hk på 800 etec og den er reelt ca 10 hk mindre. Hva er vitsen om de på toppen av alt innrømmer løgnen når den registreres? Blir galt å bare skyte brp,ac gjør jo samme tullet, er bare latterlig om det du sier stemmer ; at kjøpere får et fantasi tall, det reelle kommer i posten etter kjøp.
Jo, men det er ingen tvil om at larrisen er lett om dagen..!Polaris har mye fokus på vekt, og flickability i reklameringa si.
Men vekta de reklamerer med er jo ikkje samme som når forbruker får skuteren og reiser på tur. Deres vekt er en sammenslåing av alle delene tørre, uten olje, fett og væske, som er veid hver for seg før montering. Ikkje mange som kan kjøre med den slik
Btw... Er dette Norsk pris for denne maskinen, eller er det en Svensk katalog??
er vel spesifisert som tørr vekt om jeg ikke husker feil, så tallet stemmer nok og folk vet at olje mm skal fylles på. Dette blir uansett noe annet en at man må inn bakdøra til konkurrenten for å få en ecu med annet map for å få den ytelsen forhandler reklamerer medPolaris har mye fokus på vekt, og flickability i reklameringa si.
Men vekta de reklamerer med er jo ikkje samme som når forbruker får skuteren og reiser på tur. Deres vekt er en sammenslåing av alle delene tørre, uten olje, fett og væske, som er veid hver for seg før montering. Ikkje mange som kan kjøre med den slik
Jo, men det er ingen tvil om at larrisen er lett om dagen..!
Btw... Er dette Norsk pris for denne maskinen, eller er det en Svensk katalog??