POLARIS Sunvang's 2015 Polaris RMK 800 155" - RkTek 858, CH Extreme 2.5" ++++

Bestill fra USA. TracksUSA har iallefall. Når du rægne me toll, mva, frakt, osv. så blir det billigere å bestille fra USA uansett å tar ikke så lang tid heller.
Jo er nok fullt mulig det, men andre ting som spiller inn på handelen også, uten att eg skal gå inn på det ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Reimkiller'n
Hvor mye HK håper du på med et slikt oppsett da? :cool:
 
Har ikke snøring for å vere ærlig. Regner med Geir har dynokjørt det, så om han leser dette kan sikkert han svare hva som er reel effektøkning. @Hsk racing
 
  • Liker
Reaksjoner: Pro13
Gjør nok de ja :) Hva må du gjøre med variator oppsettet for å få de optimalt da?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Okei, er ikke nødvendig med fullt varriatorkit på polaris eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ImageUploadedByTapatalk1414012733.197942.jpg

Resultat av dyno til han Geir. Bildet e @Hsk racing som har lagt i RkTek 858 tråden.
 
Sist redigert:
  • Liker
  • Haha!!!
Reaksjoner: N.A84 og Pro17
Meeeeeeget oppegåande som Biggset ville ha sagt..! Får man 170hk trail safe med lav komp topp som her, så har de aller fleste av oss en maskin med større prestanda enn den som sitter oppå.. ;) Håper på å komme godt opp på 160 tallet selv på min e-tec, men har ikke helt troen på godt over 170hk som det annonseres med i utlandet. :sneaky:
 
  • Liker
Reaksjoner: Sunvang
Dynopapirer tar eg alltid med en klype salt. Spesielt ifra utviklere selv, ingen har mer og vinne en de og få gode hk tall :) Men håper selvfølgelig det stemmer :) Hadde vert gøy og endelig fått dynokjørt en maskin, sett virkelig hva som ligger i motoren :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nortech
Gratulere med ny scooter! Å kunne ikke sagt meg mer enig i valget av "Standard" RMK. Jeg syns nesten det er rart at man får det beste fra to scootre (Pro og Assault) til en latterlig pris. :thumb: Blir en sån på meg og viss det blir snø i år
 
  • Liker
Reaksjoner: Sunvang
Forskjellen på denne og tidligere og vanlig Rmk er:
Denne har Walker Evans Needle dempere, samme som er på Assault. Den har Pro Taper styre som er på Pro Rmk og Assault, men vanligvis ikkje er på vanlig Rmk modellen. Knappene er flyttet ifra styre og ned, samme som Assault og Pro Rmk. Kommer med håndbeskyttere orginalt. Kommer med lav vindskjerm orginalt.

Forskjellen på denne og Pro RMK og Assault:
Har girkasse istedenfor beltedrift, gjelder kun Pro Rmk. Har gammel type drivaksling. Har ingen karbon deler i ramme eller løftebøyle bak. Denne har en ekstra kjøler i tunnel, noe Pro Rmk og Assault ikkje har.
Hvor står det at det er needle dempere på rmk? Utifra brosjyrene er det piggyback med justerbar kompresjon på både rmk, pro rmk og assault, einaste forskjellen er nåla i tillegg på assaulten. Men på rmk og?..Hmm:tdown:
 
Sist redigert:
Hvor står det at det er needle dempere på rmk? Utifra brosjyrene er det piggyback med justerbar kompresjon på både rmk, pro rmk og assault, einaste forskjellen er nåla i tillegg på assaulten. Men på rmk og?..Hmm:tdown:
Skal eg ikkje vere blodsikker på att det er heller. Kan se på ein imorgo.
 
  • Liker
Reaksjoner: Xteamer
Hadde ikkje hånda vert i gips hadde det vell gått på en time effektiv skruing. Skal kutte vangene og diverse, så tar litt mer tid da.
Gips på labben, hva har du rota med denne gangen da?? Enten tar du store sjanser med det du driver med, ellers så må du være i slekt med selveste Donald Duck... ;)