Hadde gjort seg det ja! Men så var det de kronene da som aldri strekker til.Fantastisk bil Men det hadde gjort seg med 37" på denne også
AT leverer ikke 37" på LC200, den blir rett og slett for bred med 37" på.Fantastisk bil Men det hadde gjort seg med 37" på denne også
AT leverer ikke 37" på LC200, den blir rett og slett for bred med 37" på.
Hvorfor er den senket framme?
Hvorfor er den senket framme?
Vet dem har luftfjæring (TEMS) men var bare grumnen til at den sto slik, men uansett fin bil, perfekte trekkbil i mine øyneLuftfjæring
Vet dem har luftfjæring (TEMS) men var bare grumnen til at den sto slik, men uansett fin bil, perfekte trekkbil i mine øyne
Vi har piggdekk levert av Dekksentralen i Tromsø, for bruk på kapellhenger. Må si at det er d beste vi gjorde med hengeren, kortere bremselengde, slipper sladding i rundkjøringer og svinger, samt fare for saksing frafaller!Noen som vet om nettbutikker som selger forsterkede dekk til tilhengere? Sliter med og finne piggdekk til hengeren min.. 195/70-14..
"Ny" trekker på tunet, 1988 3,3TD som er litt justert Drar godt og er 100% mekanisk, og etter Patrol standard 100% rustfriVis vedlegget 23145
Står brentex på hengeren, ut ifra bildet er nok dette en Brentex 410p, og da er det nok et NordTop kapell.Hvilke henger er det?
Noen som vet om nettbutikker som selger forsterkede dekk til tilhengere? Sliter med og finne piggdekk til hengeren min.. 195/70-14..
Noen som har tips til hva man kan bruke i midten bak i henger for å få beltet til å ta tak? Har tipp og kortbander. Ser folk bruker skuterbelte, men vanskelig å få tak i ødelagte. Vil noen lekter spikret på tvers gi nok grep, samt fungere greit når man skal dra skuteren av? Har ikke revers.