ARCTIC CAT Carbon ProClimb

passelat

Medlem
30 Jun 2009
531
603
Valle i Setesdal
Oppretter eigen tråd for denne no som den skal på snøen til sesongen, og så eg får eg også delt av scooter prosjektene mine.
Litt info frå starten av ang. denne scooteren.
Tilbake i 2012 kjøpte eg ein ny M800 153" STD av White Knuckle Motorsport i Canada (kamerat av C3 Powersports). Deretter tok WKM å bygde opp scooteren med carbon deler ifrå C3.
Fekk scooteren heim til gården i Februar 2013. Siden den gong har det ikkje skjedd stort, begynte på tilpassing av motor men fekk ikkje plass til M1000 motoren i chassiet og stoppet ganske fort opp pga. mange andre prioriteringer. Pumpehuset gjekk imot tunnelen pga. støpt med større klaring til belte som gjekk på bekostning av plass til motor.
Har gått ut tildlegare i år og sakt at scooteren skal brukes denne kommende sesongen, så er i full gang med organisering for å få det til.

Slik eg fekk den bygd av WKM.
C3 tunnel, panser, bensintank, beltedrift og 3" brakett for flytting av styrestamme.
Timbersled understell med Nextech carbon vanger.
Camoplast Challenger Extreme 162" 64mm belte (gen. 2)
Boss sal.

Planen i år er for det meste å få den køyrbar og bruke vinteren på å bli kjendt med scooteren.
Holder litt tilbake på info om motor siden det ikkje er heilt i boks endå, men det kommer ganske snart!!!
Solgte 64mm belte for snart 2 år siden. I sommar satte eg meg opp på venteliste på det nye belte i frå Camoplast, X3.2 162" 81mm. Er på veg over i frå US, er veldig klar for det etter lang ventetid.

Planen for neste år er å støpe også plasten i carbon, og samtidig som å pulverlakke motor og braketter for å få det 100% gjennomført.

Bilete i frå den Februar kvelden i 2013 då scooteren endeleg var på plass.




 
Sist redigert:
Ser spennede ut som prosjekt, men som "årets prosjekt " tror jeg ikke det blir for til neste år i beste fall :) må ut med en mye mer detaljert tråd, så stå på :)
 
Trur heller det er meir aktuelt å bli med på kåring av "årets prosjekt 2016";) Har endå ikkje fått scooteren inn i verkstedet og satt i gong på den, må først ferdigstille HCR 1000cc prosjektet.

Har kun momset inn scooteren.
Var så vidt inne på tanken å skilte den opp, men blei altfor omfattende, ville ha prøver og tester på ditt og datt.
 
HCR 1000 MÅ du komme med bilder på! Har sykt lyst på 1000 konvertering! :sneaky:
 
Kjem bilete og info så fort arbeidet startar:) Skal også få slenge ut nokre av HCR'en til deg catohom;)

Vekt er jo eit veldig viktig aspekt med dette prosjektet her, og skal prøve å få dokumentert vekt av deler som blir erstattet eller fjernet. Sjølv om det har stått stillt i 2-3 år, så har den vært bak i hovudet mitt heile vegen. Og har kjøpt inn delar når eg har hatt sjangs til det, som det 81mm belte no i sommar.
 
Endeleg kom belte:D Ser heilt perverst ut, og kjem sikkert til å sjå endå villere ut på scooteren. Biter nok gått i frå seg dette:thumb:

Her ser dere forskjellen mot det gamle 64mm belte mitt.
Var også ein glede å sammenlikne vekta:)

Gamle CH Extreme Gen. 1, kom på 27,2kg.
Nye CH Extreme X3.2, kom på 24,2kg.
Heile 3 kg, var veldig bra!!!



 
WOW! hahaha
Eg som synst challenger xtreme/peak 2,5 osv er passelig høye kammer.... HAHA.. :D
 
De ekstra kiloene du sparte tror jeg fort du tar igjen på stålreima som dette kommer til å kreve :biggrin:
 
Vært veldig spennande å prøve dette belte! Gummiblandinga virket fin, og med dei sag tuppene har eg trua på at det vil funke "greit" langs løypa også.
Planen er å bruke belte med 8 tenners drivhjul:eek:
 
Mine 66 mm virker ikke lengere store som spader...... :hmmm:

Synd vi ikke har USA forhold her i Norge sesongen rundt :tdown:
 
Får komme med noko info rundt motoren. Etter ei lang stund i dialog med Speedwerx, vært det no 800cc med kompressor på denne scooteren:D

Låner bilete av McClure sin scooter for året.


 
  • Liker
Reaksjoner: 10 brukere
Grønn av misunnelse! Trur eg må invistere mere pænga på skoilten så eg også får råd te sånne leketøy ! #avensjuktabletta
 
Vært sakt 220hk på 98 oktan, men skal blande inn skikkeleg bensin for å være på den sikre sida, og erfaringsmessig vært det også litt meir effekt då. Har ikkje planer om å bremse den nei, iallefall ikkje i år. Min langsiktige plan er 925cc med kompressor,
 
  • Liker
Reaksjoner: 14 brukere