Oppretter eigen tråd for denne no som den skal på snøen til sesongen, og så eg får eg også delt av scooter prosjektene mine.
Litt info frå starten av ang. denne scooteren.
Tilbake i 2012 kjøpte eg ein ny M800 153" STD av White Knuckle Motorsport i Canada (kamerat av C3 Powersports). Deretter tok WKM å bygde opp scooteren med carbon deler ifrå C3.
Fekk scooteren heim til gården i Februar 2013. Siden den gong har det ikkje skjedd stort, begynte på tilpassing av motor men fekk ikkje plass til M1000 motoren i chassiet og stoppet ganske fort opp pga. mange andre prioriteringer. Pumpehuset gjekk imot tunnelen pga. støpt med større klaring til belte som gjekk på bekostning av plass til motor.
Har gått ut tildlegare i år og sakt at scooteren skal brukes denne kommende sesongen, så er i full gang med organisering for å få det til.
Slik eg fekk den bygd av WKM.
C3 tunnel, panser, bensintank, beltedrift og 3" brakett for flytting av styrestamme.
Timbersled understell med Nextech carbon vanger.
Camoplast Challenger Extreme 162" 64mm belte (gen. 2)
Boss sal.
Planen i år er for det meste å få den køyrbar og bruke vinteren på å bli kjendt med scooteren.
Holder litt tilbake på info om motor siden det ikkje er heilt i boks endå, men det kommer ganske snart!!!
Solgte 64mm belte for snart 2 år siden. I sommar satte eg meg opp på venteliste på det nye belte i frå Camoplast, X3.2 162" 81mm. Er på veg over i frå US, er veldig klar for det etter lang ventetid.
Planen for neste år er å støpe også plasten i carbon, og samtidig som å pulverlakke motor og braketter for å få det 100% gjennomført.
Bilete i frå den Februar kvelden i 2013 då scooteren endeleg var på plass.
Litt info frå starten av ang. denne scooteren.
Tilbake i 2012 kjøpte eg ein ny M800 153" STD av White Knuckle Motorsport i Canada (kamerat av C3 Powersports). Deretter tok WKM å bygde opp scooteren med carbon deler ifrå C3.
Fekk scooteren heim til gården i Februar 2013. Siden den gong har det ikkje skjedd stort, begynte på tilpassing av motor men fekk ikkje plass til M1000 motoren i chassiet og stoppet ganske fort opp pga. mange andre prioriteringer. Pumpehuset gjekk imot tunnelen pga. støpt med større klaring til belte som gjekk på bekostning av plass til motor.
Har gått ut tildlegare i år og sakt at scooteren skal brukes denne kommende sesongen, så er i full gang med organisering for å få det til.
Slik eg fekk den bygd av WKM.
C3 tunnel, panser, bensintank, beltedrift og 3" brakett for flytting av styrestamme.
Timbersled understell med Nextech carbon vanger.
Camoplast Challenger Extreme 162" 64mm belte (gen. 2)
Boss sal.
Planen i år er for det meste å få den køyrbar og bruke vinteren på å bli kjendt med scooteren.
Holder litt tilbake på info om motor siden det ikkje er heilt i boks endå, men det kommer ganske snart!!!
Solgte 64mm belte for snart 2 år siden. I sommar satte eg meg opp på venteliste på det nye belte i frå Camoplast, X3.2 162" 81mm. Er på veg over i frå US, er veldig klar for det etter lang ventetid.
Planen for neste år er å støpe også plasten i carbon, og samtidig som å pulverlakke motor og braketter for å få det 100% gjennomført.
Bilete i frå den Februar kvelden i 2013 då scooteren endeleg var på plass.
Sist redigert: