Takk for info! Tankmåler er ikke så nøye med. Påregner nesten et variatorkit, satse på det gjør susen. Gjaldt dette med innfestningene bare 08 mod eller? Er dette noe som kondemnerer hele skuteren eller går det å fikse? Var ikke mye som skulle til for å kverke reven min..
Servicemeldinger på 08 XP var så vidt jeg husker: Bensintank, varmehåndtak og drivaksling.
Eneste som suger på 08 er den orginale plastdingsen som sitter på sekundæren for å regulere skinkene mot reima. Et bra eksemplar av en 08 summit er en topp moderne scooter med masse kjøreglede! Ingen store forandringer før i 2011mod som kom med ny motor.
Jepp du har nok rett i det, men grensa mi går på MAX 90 lapper, vil helst bruke ca 80 og så ha noe til overs, vil jo alltid ha litt nye deler på Så da er det vel vanskelig å få tak på en 10 mod. Hansen Motor , hva tar dere ca for å bytte veivlager og stempel på en rotax 800? Med deler.[/quote
kommer veldig ann på å mye deler som byttes, men en overhaling a hele motoren kommer på ca 15-20tusen, alt etter å mye som er defekt.
mi får inn ein 09 renegade 800, med smal forstilling å endel utstyr. 70tusen uregga. strøken.
du må komme å se på den 08mod,en mi får inn, selger den med garanti..
Snakker om en motor som overhales før den har konka Altså bytte stempel og veivlager pluss selvf pakninger og slikt. Er klar over den renegaden, er en kamerat sin gamle Himla fin skuter! Men har både løyve og lappen så vil ha skilt i tillegg, og da er det 28 ekstra? Den 08 modellen er jeg litt interessert i ja, spørs nok om ikke jeg tar turen om jeg ikke får kloa i denne: http://www.finn.no/finn/mc/snowmobile/object?finnkode=30636245
detta sker pga at sekundærvariatoren sin feste brankett på venstresia e løsna, MÅ byttes har opplevd dette selv og ødela 2 variatorer og ledningsnettetSekundær beveger seg mot primær ved gasspådrag..
Finnes en video på youtube som viser dette.