kan man være med hvis man liker iqr chassiset(med 4takt yamaha i),eller stenger du tråden da???
Noen som har gir og clutch tips for min 1999mod xc700? Ønsker hovedsaklig best mulig akslerasjon.
Har nå: 21-40 giring
Allmond rund primær fjær
10-60 vekter
Orginal helix
Sølv sekundær fjær
8t drivhjul
38mm ripsaw
Motor er orginal bortsett fra boost-bottle og power pack. Mulig forgasser nålene er skiftet men tror dysene er org.
Noen som har gir og clutch tips for min 1999mod xc700? Ønsker hovedsaklig best mulig akslerasjon.
Har nå: 21-40 giring
Allmond rund primær fjær
10-60 vekter
Orginal helix
Sølv sekundær fjær
8t drivhjul
38mm ripsaw
Motor er orginal bortsett fra boost-bottle og power pack. Mulig forgasser nålene er skiftet men tror dysene er org.
Noen som har gir og clutch tips for min 1999mod xc700? Ønsker hovedsaklig best mulig akslerasjon.
Har nå: 21-40 giring
Allmond rund primær fjær
10-60 vekter
Orginal helix
Sølv sekundær fjær
8t drivhjul
38mm ripsaw
Motor er orginal bortsett fra boost-bottle og power pack. Mulig forgasser nålene er skiftet men tror dysene er org.
Den der maskin fungerer meget bra med slp singel pipe evt også v-force 3 reeds. Sett på 10-64 vekter og du får kanon frisk motor vs standard
Den der maskin fungerer meget bra med slp singel pipe evt også v-force 3 reeds. Sett på 10-64 vekter og du får kanon frisk motor vs standard
du har vel en ren 36 grader helix på den?du kan prøve en 45/36 (r11) eller 50/36(r12) hvis du ikke bytter til justerbare vekter og kjører standard helixen.
hvis du vil ha bedre drag lengre opp i fart bør du vel gire opp siden utvekslinga di er vel lav(flater ut på fart).TEAM tss04 funker bra.(56/44-56/42 helix).
Her er min IQ 975
Opprinnelig en 900 Dragon som er kortet ned.
Her er min IQ 975
Opprinnelig en 900 Dragon som er kortet ned.
her er min rmk 600 ho 2007
diverse lakkering av detaljer, slp singel pipe , walker evans fra iqr (ikke på bilde), slp vent kit, egen design konsollgitter, renska luftfilter etc,
En iqr med Yamaha motor er ikke min ting ,men Yamahamotor,n ville itillfelle fått et betydelig enklere liv.....den ville da fått føle hvordan det er å være slank og lett i kroppen
Er det noe du har borret opp selv eller er det ett ferdig kit?
Hva gir dette i effekt å til hvilken pris?
Dette må jo være intresant for mange da det sikkert er mange 900 der ute som kunne trenge litt mere skyv.
Bygger også en IQ Shift 1200.Blir desverre lite tid til egene prosjekter i en ellers travel hværdag. Håper på å ha den på løypa i januar/februar.
No starte det eg like best,nemmelig pipebygging
Ingen vits i å skifte til 10-64 vekter før jeg får tak i singel pipe vel?