Har aldri vært plaga med at mountain cat går varm, med eller uten isrivere. Bruker egentlig bare isrivere når jeg føler at sleidene går varm. Plages heller med at den går så kjølig, at den havner i warmup mode igjen, når jeg kjører sakte i pudder. Har vært noen nære på opplevelser når man kliper på opp en bratt kneik i skogen, også kutter motorenVil den lengere kjølingen på mountain cat ha noe å si i løyper?
Har aldri vært plaga med at mountain cat går varm, med eller uten isrivere. Bruker egentlig bare isrivere når jeg føler at sleidene går varm. Plages heller med at den går så kjølig, at den havner i warmup mode igjen, når jeg kjører sakte i pudder. Har vært noen nære på opplevelser når man kliper på opp en bratt kneik i skogen, også kutter motoren
Okei, dette var jeg ikke klar over! Skal ringe til forhandler siden den er på service. Takk!Kan være termostaten din som er gåen, få denne byttet på garanti! Gjorde dette med min mountain cat, er folk i amerika som har plagdes med dette.
Min fungerte normalt og plutselig gikk den i warm up modus igjen. Måtte altid kjøre hardt for at motoren ikke skulle bli kald, med engang det ble sakte kjøring ble motoren kald. En tur på fjellet gikk fra gøy til irriterende. Verkstedet bekreftet at termostaten var gåen.
Termostaten din er gåen, selve ramma på den går av på ene sida sån at den ikke stenger.Har aldri vært plaga med at mountain cat går varm, med eller uten isrivere. Bruker egentlig bare isrivere når jeg føler at sleidene går varm. Plages heller med at den går så kjølig, at den havner i warmup mode igjen, når jeg kjører sakte i pudder. Har vært noen nære på opplevelser når man kliper på opp en bratt kneik i skogen, også kutter motoren
Merkelig Kjøpte skuteren demokjørt, så termostaten må vært gåen før jeg kjøpte den, siden den alltid har gjort det i mitt eieTermostaten din er gåen, selve ramma på den går av på ene sida sån at den ikke stenger.
Fikk en ganske bra deal av forhandler, tror jeg betalte 4,5-5k for kjøleren og popper. Gjorde jobben selv.Vet du noe pris for det om man skulle dratt til forhandler?
Min var slik fra den var ny.Merkelig Kjøpte skuteren demokjørt, så termostaten må vært gåen før jeg kjøpte den, siden den alltid har gjort det i mitt eie
Snakka med forhandler her om dagen, og forklarte situasjonen med tempen, og nevnte at jeg hadde lest på forumet at det kunne være termostat feil, men fikk til svar at det trodde de ikke, den bare går så kaldt. Spurte også om de kunne sjekke termostaten for sikkerhets skyld, men de ville ikke gjøre det. De nevnte forresten at det var termostat feil på 20-modellene, om jeg husker rett.Min var slik fra den var ny.
Får ta en til telefon til dem. Hvilken temp lå skuteren hans på etter de bytta termostat?Da ville jeg gått til en anna forhandler.. Eller kranglet med de videre. @martinhansen sin var likens før termostatbytte. Er ikke slik at den skal gå for kaldt. Er en grunn til at termostaten er der, og det er for at motoren skal holde en stabil temperatur hele tiden
Takk for info! Kan jo på ingen måte være sunt for motoren å gå så kaldt Er jo gådd 3000 km sånn allerede..Jepp, få dem til å bytte! Ring Hokland marina i harstad omså for info/dokumentasjon, er der jeg har min forhandler. Dem tok min på garanti og var likens som ene bildet over. Dette har vært et problem hos noen og er en garanti sak. Bare gi dem klar beskjed om dette.