Ja,da ble det ny GT Commander 900 ACE Turbo på oss! Kjørt litt over 500 km hittil.
Man kan jo kalle den for "løype" Commander, pga spec!! Vi kjører mye på harde dårlige løyper,så dempere/ understell var viktig..
Forskjell fra vanlige Commandere er dette:
Bred forstilling (108 cm)med rette stag. KYB 36R dempere foran. Belte er 38mm med pigger, og understell har to KYB 46 dempere.
Det er 8 tenner drivhjul istedenfor 7 på drivaksel, så den er høyere girt også! Turtall er 4800 når man kjører i 50.
Det er 30Ah batteri,pga mer utstyr(feks setevarme også passasjer)
Monterte 2 ekstra løpehjul,og trur ikke vi trenger isrivere på denne heller!
Bruker forresten modus knapp endel; standard når man kjører saktere på dårlig løype. Den er nokså hissig i Sport modus, og man får bra respons på gassen.
Så langt er vi kjempefornøyd med scootern, lavt forbruk(om man vil).....Kjørekomforten er helt super!
Vil kalle dette komplett scooter som er god på løypa,kan trekke tungt og kan kjøre i løssneen også ?
Man kan jo kalle den for "løype" Commander, pga spec!! Vi kjører mye på harde dårlige løyper,så dempere/ understell var viktig..
Forskjell fra vanlige Commandere er dette:
Bred forstilling (108 cm)med rette stag. KYB 36R dempere foran. Belte er 38mm med pigger, og understell har to KYB 46 dempere.
Det er 8 tenner drivhjul istedenfor 7 på drivaksel, så den er høyere girt også! Turtall er 4800 når man kjører i 50.
Det er 30Ah batteri,pga mer utstyr(feks setevarme også passasjer)
Monterte 2 ekstra løpehjul,og trur ikke vi trenger isrivere på denne heller!
Bruker forresten modus knapp endel; standard når man kjører saktere på dårlig løype. Den er nokså hissig i Sport modus, og man får bra respons på gassen.
Så langt er vi kjempefornøyd med scootern, lavt forbruk(om man vil).....Kjørekomforten er helt super!
Vil kalle dette komplett scooter som er god på løypa,kan trekke tungt og kan kjøre i løssneen også ?
Sist redigert: