Hei.
Jeg tviler for at det er mye og hente her på trimming. Det beste du kan gjøre er og holde variatorene så ren og fresh som mulig, eventulet bytte glidere og nye fjær. Rense forgasser og tune den rett inn. Sjekke understell så du har ikke har utslitte sleider og dårlige lagre.
340'n gikk bedre med noen grader ekstra på tenninga, ellers som @Kr Ingebrigtsen sier. Å koste boring/ porting er kun for spesielt interesserte, pengene er bedre brukt som mellomlegg på annen skuter hvis ytelse er målet. Hvis målet er å ha noe ingen andre har, da setter du inn en annen motor om du vil ha mest mulig. Om du absolutt skal "ta av" så kan alt fra turbo, lystgass, porting, boring, planing gi litt ekstra futt men øker også behov for ekstra vedlikehold samt vurdering av veiv/ lager. Alt er mulig skulle jeg hentet litt ekstra på en slik ville jeg vurdert planing, tenning og gasser/dyser +98 oktan.
Hei Gjest, vi ønsker å holde forumet fritt for annonsebannere - og oppfordrer deg til å støtte forumdriften for 2024. Flere fordeler, bl.a tilgang til digitale verkstedhåndbøker!
Les mer her.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.