Vel vel..
www.vg.no
tv.vg.no
All reklame er god reklame ble det en gang sagt... Ikke alltid tenker jeg..
Stakk av fra politiet etter ulovlig kjøring: – Noe av det verste vi har avdekket
Statens naturoppsyn ser svært alvorlig på saken, og er bekymret for videre konsekvenser.
Kjører ulovlig: Her stikker de fra politiet - VGTV
I helgen hadde Statens Naturoppsyn (SNO) og politiet patrulje i vernede fjellområder i Agder. I området Sætesdal og Vesthei fant de en rekke tilfeller som de reagerte på. I vernede områder er det ulovlig å kjøre skuter, men det var det mange som ikke brydde seg om.
All reklame er god reklame ble det en gang sagt... Ikke alltid tenker jeg..

