Øverst på forsiden av VG..

Reimkiller'n

Moderator. BRP G5 pilot
Medlem av ledelsen
29 Jan 2008
5.737
4.132
Stor-Trøndelag
Vel vel..


All reklame er god reklame ble det en gang sagt... Ikke alltid tenker jeg..
 
Og den jevne leser drar alle over en kam. Påvirker politikere og embedsmenn, sånn at det ikke blir enklere å jobbe for områder hvor det kan være lov å kjøre. Det er paradoksalt nok i områder uten mulighet for lovlig kjøring, ulovlig kjøring hyppigst avdekkes. Stikk i strid med forbudshysterikernes dommedagsspådommer.
 
På toppen av det hele da, så fikk vi i beste sendetid i går kveld på TV2's Åsted Norge en reportasje om snøscooterkjøring... Blandet inn i et program som handler om drap, voldtekter, ran, hit'n run og grov vinningskriminalitet.. Vann på mølla for motstanderne i alle fall..
 
  • Sint
  • Liker
Reaksjoner: t-trim, t76 og RS