2018 Polaris SKS 146"

Må vel bytte det meste .

Sadel, tank, plast over tank, overstruktur bakre, styrestag osv.

Har de aller fleste delan for å gjøre ombygginga, planla det sjøl men tida strekker ikke til...
 
skal du ha det hundre prosent må alt det rydningen nevner byttes ja.
holder med tank, sete å tankdeksel om du orker å modde litt fester til tankdeksel osv.
letteste er å smalne inn orginal setet. en par kompiser har gjort det å det ble stor forskjell. vet faktisk om ett sånn sete som e smalna inn, tilsalgs, i fargen svart å lime.
 
Bilder av smalnet sete som e tilsalgs
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200122-032245_Facebook.jpg
    Screenshot_20200122-032245_Facebook.jpg
    135,4 KB · Sett: 96
  • Screenshot_20200122-032240_Facebook.jpg
    Screenshot_20200122-032240_Facebook.jpg
    151,8 KB · Sett: 100
  • FB_IMG_1579659729951.jpg
    FB_IMG_1579659729951.jpg
    72,4 KB · Sett: 96
  • FB_IMG_1579659726639.jpg
    FB_IMG_1579659726639.jpg
    66,5 KB · Sett: 95
  • Liker
Reaksjoner: Petter ST
Den der er herfra. Den er byttet buk, tank, stigbrett, triangel, tank dekel, styrestamme mm.. Du slipper unna med tank og sete men du må forme om dekel over tanken. Blir ikke helt oem standard på fit og finish men det skal funke vistnok.
 
  • Liker
Reaksjoner: Petter ST
Den vlog e om Stian Pedersen sin 850. En helt annen maskin og de er faktisk mye vanskeligere å bygge om i følge tidligere eier/ombygger. Det finnes ikke noe byggetråd eller video av den aktuelle maskinen.

Men som beskrevet ovenfor e det ett fult bygg. Det er byttet triangel, tank, sete, buk sider, konsoll deksel, stigbrett (de som står på er RMK stigbrett som er bøyd i presse for å følge konturer av tunnellen), rmk styrestamme, rmk styre samt diverse modifikasjoner. Jeg skulle bytte min inn til denne me følte det ikke var verdt det for min del økonomisk.
Men denne er meget gjennomført og alt ser originalt ut. Så bra er jobben gjort. Denne er nå solgt og forhandleren som bygget denne er lagt ned.
 
  • Liker
Reaksjoner: sjaggy
Men understell er framdeles fra sks. For å få løssnø egenskapen til pro rmk er dette nokså vesentli :) vist du ønsker enn 146 med pro rmk egenskaper er det billigere å bedre å korte ned ein 155"

hammerfest motor hadde Ute et par a di her ombygde sks 146 med tank ,sal ,pyramide å styring. Di kalte di pro rmk noe som blir helt feil i mitt hode.
 
Men understell er framdeles fra sks. For å få løssnø egenskapen til pro rmk er dette nokså vesentli :) vist du ønsker enn 146 med pro rmk egenskaper er det billigere å bedre å korte ned ein 155"

hammerfest motor hadde Ute et par a di her ombygde sks 146 med tank ,sal ,pyramide å styring. Di kalte di pro rmk noe som blir helt feil i mitt hode.

De hadde bare den her og så har du Stian sin 850 som har kortet tunell, skinz forstilling og 920 ccm kit :thumb: