Hei!
Ny sessong som polaris ambassadør betyr selvfølgelig nytt prosjekt.
Har aldrig skrevet noe prosjekt tråd tidligere, så dette blir spennende
Som trådtittel beskriver falt årets valg på 2020 KHAOS med en god del oppgraderinger, derav er ett mtntk intercooled turbokit bestilt. Har aldrig eid turboscooter, men dog kjørt noe hos kompiser.
Noe av det andre som er påplass er;
Dekalkit.
Lavere og smalere RSI styre.
Ekstra kjøler fra mtntk.
Vent kit.
Boggie forsterkning fra IceAge.
Setetrekk.
Frontbøyle.
Custom hjemmelaget bakbøyle.
Kappet tunell.
Kommer til og kjøre ett safe oppsett med minimalt trykk til og begynne med, til jeg får noen mil på maskinisten.
Om noen med erfaringer fra 2T turbo finner det interessant, vil jeg gjerne høre deres meninger angående bensin! Da tenker jeg hovedsaklig på 100LL/98okt/racefuel og fordeler/ulemper med de forskjellige sortene, samt blandingsforhold!
legger ved bilde av fjordårets prosjektmaskin mens jeg venter på at årets skal ankomme hos forhandler
Ny sessong som polaris ambassadør betyr selvfølgelig nytt prosjekt.
Har aldrig skrevet noe prosjekt tråd tidligere, så dette blir spennende
Som trådtittel beskriver falt årets valg på 2020 KHAOS med en god del oppgraderinger, derav er ett mtntk intercooled turbokit bestilt. Har aldrig eid turboscooter, men dog kjørt noe hos kompiser.
Noe av det andre som er påplass er;
Dekalkit.
Lavere og smalere RSI styre.
Ekstra kjøler fra mtntk.
Vent kit.
Boggie forsterkning fra IceAge.
Setetrekk.
Frontbøyle.
Custom hjemmelaget bakbøyle.
Kappet tunell.
Kommer til og kjøre ett safe oppsett med minimalt trykk til og begynne med, til jeg får noen mil på maskinisten.
Om noen med erfaringer fra 2T turbo finner det interessant, vil jeg gjerne høre deres meninger angående bensin! Da tenker jeg hovedsaklig på 100LL/98okt/racefuel og fordeler/ulemper med de forskjellige sortene, samt blandingsforhold!
legger ved bilde av fjordårets prosjektmaskin mens jeg venter på at årets skal ankomme hos forhandler