Nei det er ikke slik jeg har forstått det. Saken er at Finnmark og Troms har hatt løyper så endringene i Finnmark og Troms som merkes mest er at 300m regelen blir arkivert under "idiotregler ingen skjønner noe av". Hovedpoenget her er vel at alle kommuner får de samme mulighetene slik at det ikke blir noe forskjell om man bor i sør eller nord.


hehe..:
)