Ok, spørst om eg prøver med orginal giring først, for å sjå korleis det blir. Har bare på følelsen ifra pro rmk'n at den går noko lett. Trur motoren klarer fint og dra rundt sjølv med litt høgare giring, men det vil vise seg
lurer på om ikke min går aller best på 8142,5 rpm
Fikk endelig satt i MTX 71grams med 3 gram i ytterste hull, og testet idag. (Hadde: 68 gram + 3g i innerste hull)
Har snødd mye så ikke det beste festet. Men fant nå ei strekke med litt feste, og den dro fortsatt 8250+...
Hmm, må vel prøve enda litt mer vekt da...
Har du gjort noe med motorn på den?
ikke rørt noe der enda. Men frister litt med en PAR topp...
ikke rørt noe der enda. Men frister litt med en PAR topp...
kor langt er det?Bare å bytte med en gang Vurderer å selge mitt 44 back country til fordel for 51mm..
Spør du meg høyrast 149km/t alt for fort ut for assault beltet over lengre tid. Har ein mistanke om at det beltet mangler ein del knastar etterkvart da.Har monter variator kitt på en 2012 assult.
Den funka best på 7900-7950.Gikk som en rakett.
Giringe er litt lav på disse,men vi fikk den opp i 149 på GPS
men da er allt av giring utkjørt og den begynner å øke turtallet.
Han hadde fått beskjed fra Polaris at han måtte gire opp.
Han kjørte med 95okt i tanken og når vi begynnte å belaste motoren
kom (Detonasjons kontrollen inn)motorlampa.Han måtte fylle 98 okt for at vi kunne teste mere.
Legg den på 7900+ om dere skal få ut poweren.Der drar den hardes. 8150 på full speed.
635 langt, 38 bredt og 252" deling.. Men skal først se hva jeg skal hive på før man bestemmer seg helt.