Den scooteren får bedre stell enn 98% av alle solgte scootere. Jeg personlig bytter kjedekasseolje hver andre sesong sånn ca. Oljen ser ofte helt fin ut. Filter er enda ikke byttet på 8000km. Plugger er byttet én gang. Reima er ikke byttet men skal gjøre det i år. Alle lager på understell ble byttet i fjor. Rullene på primærvariatoren er lurt å smøre med god KULELAGERFETT hver sesong. Tar 15min og variator kan utmerket godt stå påmontert. Etterstrammer/sjekker kjede sånn ca midt i sesongen. Etter innkjøringen er det lite endring. Scooteren går som ei klokke og startet alltid på andre drag.Har levert scooter på service, kjørte pluggskifte for å være på den sikre siden, bytting av kjølevæske, bensinfilter + generell service. Bør være godt ruttet til både en og to sesonger nå.
Gikk på den smellen i en meter pudder og 3 mil unna heimen for to uker siden...Ikke vær hard på gassen når du veksler mellom revers og forover, da er det fort rullene i sekunderen blir slått sund