GENERELT IPONE Snow Racing (Tilbud: 8L-990,- inkl.frakt)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nye priser fra 1.1 2012:

- 1L flaske : 150,- stk.(v/køp av 1stk)

- 4L dunk : 500,- stk. (v/køp av 1stk)


- 4L : 650,- inkl.frakt lev ditt nærmeste postkontor v/forskudsbetaling
- 8L : 1150,- inkl.frakt lev ditt nærmeste postkontor v/forskudsbetaling
- 10L : 1350,- inkl.frakt lev ditt nærmeste postkontor v/forskudsbetaling


- 24L (6x4L i kartong) : 2990,- inkl.frakt lev ditt nærmeste postkontor v/forskudsbetaling

Kontonr.: 1503 04 59390 (mrk.ant L og Ipone)
 
IPONE_1L_FRONT.jpg
'
IPONE_4L_SIDE1.jpg
 
IPONE bruker med E-tec:
"been running Ipone for at least 4 years. Second year on the new
800 etec-----just shy of 2,000 miles now. No problems very clean oil,
clothes don't stink like other oils. I buy a six pack of gallon sized jugs,
remember they are in liters sooooo you get ---- an extra 8 oz. per jug.
Keep that in mind when pricing. Maybe it's more than that, I had it figured
out years ago but don't care anymore. Sold on it and won't run anything
else.
coffee-n-news.gif

"
 
går den ann å blande den ilag med anna olje ? har ca 10 liter bensin igjenn i tanken med anna olje i seg.
funker det og fylle på feks nye 10l bensin med ipone olja i ?
 
Har fat ja :)
Teiper litt ekstra rundt lokket å hiver alt i poser,så kan det sikkert sendes det også!
Men tilbudet er i hovedsak myntet på de lokale heltene :)
 
Hei du..Får du tak i 2T olje til Gokart sine 125ccm motorer med lukt? hehe..Om du gjør det så tror du kan få solgt en heel del her nede i sør norge.

Og om det ikke er en forhandler her så vil jeg bli en;)
 
Hei! Det finnes ja. Mulig jeg blir å selge det ila sommeren! Kan hyle ut vist det blir noe :)
 
Jeg og mine kjørekompiser er veldig fornøyd med oljen så langt. Merket spess stor forskjell på min M1000 som ble mye lettere å dra i gang når det er litt kaldt.

Lukta er også veldig bra. Lukter endel "candy" når scooteren er kald,det blir mindre og mindre lukt når scooteren blir driftsvarm. Ikke plagsom eller overdreven lukt på noen måte! Det lukter fortsatt scooter :)
 
Kommer til å åpne ventiler og y-pipe v sesongslutt på min M1000 å ta bilder av dette. Nå har den rullet snart 2000km med IPONE olje (2.5-3%) og porting/eksos. snart 7000km totalt.
 
Kommer til å åpne ventiler og y-pipe v sesongslutt på min M1000 å ta bilder av dette. Nå har den rullet snart 2000km med IPONE olje (2.5-3%) og porting/eksos. snart 7000km totalt.

Ska sei...
Har bare kjørt 600 km i år jeg da, men hver og en på Jordbærlukt! ;)
Jeg har +3% i oljeblanding og kjører 800HO.
Eksosventilene skal av hvert øyeblikk og kan godt legge ut bilder her.
 
Hallo.

Har tatt ut mine eksosventiler og tatt bilder:
Her er "toppsiden"
IMAG0211.jpg


"Bunnsiden":

IMAG0210.jpg


"Closeup":
IMAG0215.jpg


Og til slutt et bilde av begge, der det ene settet er tørket med litt WD-40:

IMAG0213.jpg


Har kjørt ca. 100 mil med "jordbærolja".
Men nå skal det sies at jeg har strupet inn på oljeforbruket fra 20:1 til 35:1 i løpet av dem 100 milene og jeg kjører forholdsvis feit blanding på grunn av angst for havari!!! ;)

Noe koks er det, men jeg synes dem ser OK ut, tatt i betraktning...

P.S.
Eksosventilene ble satt inn helt nye, før sesongstart.
 
  • Liker
Reaksjoner: 3 brukere
Noen som har erfaring me den her på Polaris? De på Polaris her i H.fest va veldi streng på at æ MÅTTE kjøre på VES gold pluss olja sia scootern va kjørt med det fra dag 1.
 
ca 2000km med 3% Ipone premix på portet M1000. (hele den her sesongen)
Ektremt lite koks og gjørme! OG motoren går enda :p

DSC01637.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: yamaha cs340
Noen som har erfaring me den her på Polaris? De på Polaris her i H.fest va veldi streng på at æ MÅTTE kjøre på VES gold pluss olja sia scootern va kjørt med det fra dag 1.

Den brukes på nye og gamle polariser uten problemer i inn og utland.
Har du garanti på scooteren enda kan de kreve (omdiskutert) at det er brukt en olje som vertfall har ca samme spesifikasjoner. Har du ikke garanti kan du bruke det du føler for.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.