Ikkje fra MTNTK sjølv som eg veit, men @MRTurbotech selger MDS lav komp topp til kitene.Har MTNTK noe lavcomp alternativ?
Ikkje fra MTNTK sjølv som eg veit, men @MRTurbotech selger MDS lav komp topp til kitene.Har MTNTK noe lavcomp alternativ?
Har ikkje prøvd så kan ikkje svare nøyaktig på det, men vil tro det går med ca 7psi på standard kompresjon og 98 oktan. Da det går 6psi på 95oktan uten problemer.Hvor mye trykk kan du kjøre på det her oppsettet med standard komp og 98oktan bensin før det blir problematisk med tanke på detonasjon?
Ny film snutt fra idag, var overaskande bedre forhold på fjellet enn eg hadde forventet så blei litt leiking. Mistet skuteren noen sekunder også, som dere kan se på filmen
Ligger i posen heime, skal monteres før neste helgHvor er nødsnora kompis?
Hehe, om ikkje han er det så er det ikkje lenge før sikkertDen er vell forma som ein banan nå da
Vis vedlegget 64240
Hehe. Ja det kan du si Er ikkje veldig opptatt av hvordan det skal se ut osv så lenge det fungerer bra, men fikk en "killer deal" på dekal kit fra Bondal Motor, så da kunne eg ikkje sei nei Så får ein se hvordan skuteren ser ut etter sesongen er overDet er litt av et paradoks at vi alle bygger dyre scootere og pynter dem og får positive tilbakemeldinger om at de er fin osv....... og SÅ bryter vi dem inn i skogen og "gunner" på gjennom trær og stein. Så ser det helt for jævlig ut etter kort tid Jeg er ikke noe unntak
Ca 7.5psi, og drar 77gram vekter. Funker veldig bra syns eg! Lite axyser med disse her i landet så litt vanskelig og hente og dele erfaringer med andre. Men det går greit, ettersom kitet fungerer veldig bra og går godt! Eneste jobben eg har nå er med variatorer. Kjøpte komplett variator kit her i Norge, men det fungerte dårlig, og vektene er for lette, så må sette sammen selv.Hvor mye ladder du hær? Hvordan synes du dette kite fungerer så langt?
7,5 på org topp og 98 da eller? Så variatorkit er ikke med i dette kite?Ca 7.5psi, og drar 77gram vekter. Funker veldig bra syns eg! Lite axyser med disse her i landet så litt vanskelig og hente og dele erfaringer med andre. Men det går greit, ettersom kitet fungerer veldig bra og går godt! Eneste jobben eg har nå er med variatorer. Kjøpte komplett variator kit her i Norge, men det fungerte dårlig, og vektene er for lette, så må sette sammen selv.
7.5 på original topp og 50/50 blanding av 95 og 100ll. Har kjørt 95 oktan på 6psi, så er ikke sikkert det er nødvendig med å blande inn 100ll, men har god tilgang nå så velger og gjøre det.7,5 på org topp og 98 da eller? Så variatorkit er ikke med i dette kite?
Har du noen formening om hvor mye hk det kan være i den på det trykket?7.5 på original topp og 50/50 blanding av 95 og 100ll. Har kjørt 95 oktan på 6psi, så er ikke sikkert det er nødvendig med å blande inn 100ll, men har god tilgang nå så velger og gjøre det.
7.5 på original topp og 50/50 blanding av 95 og 100ll. Har kjørt 95 oktan på 6psi, så er ikke sikkert det er nødvendig med å blande inn 100ll, men har god tilgang nå så velger og gjøre det.
Er vel ingen som har prøvd 7.5psi på 95 såvidt æ vet. var med 50% 100LL detta, men 6psi gikk smertefritt uten DET.Med std topp og 95 okt så havarerer den etter en stund på 7,5 psi. Har den sa lav tenning at den tolererer 95 oktan på det trykket så tror jeg ikke den har så mye hk. (Min mening) Jeg tror det er smart med innblanding av 100ll
Ingen anelse og liker ikkje og spekulere i det. Alt for mange som henger seg opp i hvor mye hk den ene eller andre har.Har du noen formening om hvor mye hk det kan være i den på det trykket?
Du må hive deg med på drag på åraksøyne til lørdag
Er jo det som er så fint med bullydogenBare og kjøre et run og logge tenning, knock,og boost på 95' så får de vel fort noen svar de som lurer.
Bare og kjøre et run og logge tenning, knock,og boost på 95' så får de vel fort noen svar de som lurer.
Joda, men det er ikke "fixed". Justeres ikke bare etter turtall..justeres etter behov.Vet du ikke om ecu er stilt inn for å dra av tenning på full gass?