Da kan du like godt spille dragrace på data hvor det er HELT likt for alle, da er du værtfall den beste hvis du vinner
Hehe, det hadde nok DN, SV m.f likt....
Da kan du like godt spille dragrace på data hvor det er HELT likt for alle, da er du værtfall den beste hvis du vinner
Da kan du like godt spille dragrace på data hvor det er HELT likt for alle, da er du værtfall den beste hvis du vinner
Her skriver du jo helt ordrett at du ikke har lest innleggene mine.. Jeg har jo skrevet at jeg IKKE har til hennsikt å prøve forandre reglemanget, samt til og med forklart i 2 innlegg hvorfor..
Ang. teknisk, så skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle være vanskligere å kontrolere enn andre klasser? Dreving, belte og variator setting er da ikke noe hemmeligstemplet opplysninger. Når men etter en tid ville fått litt tider å støttet seg på, hadde det vel holdt med stikkprøvekontroll av maskiner som går misstenkelig godt?
Dysing er jo også en kurrant sak å kontrolere ved misstanke. På EFI er det jo kun omprogramering av org. ECU som ville vere "usynlig", men det krever utstyr som kun(så langt jeg vet) forhandlere har tilgang til. Ikke er det stort å hente her heller om allt annet på maskinen er STD.
Rett ut av eska ja...
Jeg kan da vel vere enig i "rms" sitt utspill fordi om jeg ikke har noen inntensjoner om å prøve forandre reglene. Er jo ingen m......k ekstremist som kommer og river stavkirka for å sette opp en moske heller....man tar skikken DER men kommer og ikke MED seg..
Om jeg skulle falle for fristelsen å begyne seriøst med Drag, blir det isåfall etter å ha finlest EKSISTERENDE reglemang, å se om det er en klasse der man potensielt kan bygge en N/A 4-takts vinnermaskin..
Fatte ikke at dere har tid til å trimme/teste +tune etter antall innleggene å bedømme.. Dn best vinner jo uansett..
Fatte ikke at dere har tid til å trimme/teste +tune etter antall innleggene å bedømme..
Får komme med neste forslag.I inngangsklassene for bil kjøres det med index tider for å holde kostnadene nede for dem som ønsker det.Burde kansje være greit med ei indextid på 7,6sek i stock 600 og 7,2i stock 800 som ikke er lov å kjøre under?? så kan dere jo bare tune fletta av dere viss dere ønsker...hehehe.Dn best vinner jo uansett..
heheHar solgt begge, så jeg har godt tid. Det du snakker om er bracket. Mye brukt på MC og bil, men har aldri hørt at dem kjører det på scooter annet enn på Asfalt i USA. Vet det er en annen tråd her som dette har vært diskutert for et eller to år siden
Fremdeles skjønner jeg ikke hvorfor DU ikke vil at man skal kjøre så fort det går ann i Stock?? Det er de som bruker mest tid, penger og tid igjen som kjører fort? Er ikke det supert?? Er ikke det rettferdig at dem som virkelig brenner for dette skal kunne hevde seg, OG løfte nivået?? Jeg kan ikke sjønne hvorfor på død og liv du vil senke nivået i det to miste statusklassene i Norge. Dragrace koster, slik er det bare..
IMPROVED er en BILLIG klasse. Maskinen som vant cupen sammenlagt i fjor, ble solgt for under 40K nå i sommer!
Nytroen går ikke fortere enn 150km/t med STD dreving.. Har bare 2 belter desverre, men er vel bedre enn å starte i snøen.
Jeg som har laget denne tråden, så tok meg den frihet å spore av litt....ikke helt topic det andre som står hær heller.. Uansett, fått gode svar nå, så takker for det