Nye planer?
Så scooter lå på finn til salgs
Æ veit å, kondolere forsatt
Du e væl ikke fornøyd før æ kommer med Cat eller hiv turbo i nymaskin
Takk for turen i dag
BTW, tøff lyd i Niiiiiifst
Ja og nu er den kommet
Gratulerer med ny maskin
Gratulere! Skal bli artig å følge endte opp med en 146" 850 selv, så gleder meg til du begynner å forske på oppsett
Ser den!
I mine øyne virker det som en "komplett" maskin. Du har bra med power, godt oppsatt variator, da tenker jeg spesielt på tidlig innslag, perfekt bredde på forstilling og ingen problemer med kjøling. Eneste jeg ville ha forandret er setet/tank, men det tror jeg er en vanesak.. har også, som du vet vurdert nye sluttpotte, dels pga vekt og litt ønske om bittelitt mere lyd, uten at det blir idiotisk.
Har du vunnet å gjort deg noen tanker? Hva tenker du om å fjerne el-start?
Æ e sjokkert
Er vell større sjanse for at æ også vinner i eurojackpot og ikke bare fruen
Fyf**n jeg ble litt satt ut her nå. 850 146 er faktisk meeeget bra satt opp fra fabrikk på variatorsiden. Søkte opp hva som faktisk står orginalt og det er så og si AKKURAT det samme som i mitt V1 av variatorkit til 850. Det var testet på en 155 850 som har et litt annet oppsett igjen orginalt og jeg har uvitent satt den opp som en 146.
Specsa orginalt på 146 er 10-70 vekter (bør bytte til 10-72 for havnivå som jeg kjører på), 150-310 primærfjær, 140-200 sekundærfjær og 60-44-36ER helix. MHP variatorkittet har Magnum Force vekter som lastes til 71-72g, 160-310 primærfjær, 140-220 sekundærfjær og 60-44-36ER helix. Små forskjeller i fjærspend men det er så lite at det telles nesten ikke.
Skulle planlegge hva jeg skulle sette opp for å teste men vet rett og slett ikke hvor jeg skal gå herfra.
Se der ja! Jeg har 0 erfaring med variator tuning, men i likhet med deg, ble jeg meget positivt overasket over oppsettet originalt!
Trur ho merke det rimelig godt ska æ si dæ